Quins serveis t'ofereix?

Projecte i documentació tècnica de les obres.

  • Projectes/documentació tècnica d’expedients d’obres: ampliació, modificació, reforma, rehabilitació, etc.

  • Projectes/documentació tècnica d’expedients d’activitats, mediambientals i obertura.

  • Projectes/documentació tècnica d’expedients de legalitzacions.

  • Estudi de seguretat i salut o estudi bàsic de seguretat i salut

  • Plans d’emergència i evacuació.

  • Projectes d’instal·lacions d’elements auxiliars o construccions temporals:(bastides, muntacàrregues, carpes i pèrgoles provisionals) 

Gestió de procés constructiu

  • Director d’obra i / o director d’execució de l’obra

  • Coordinador de seguretat i salut a l’obra

  • Petició i comparació de pressupostos

  • Contractació d’empreses i industrials

  • Gestions administratives a realitzar abans de l'inici de les obres

  • Planificació i organització de l’obra

  • Planificació econòmica de l’obra

  • Control econòmic de l’obra i liquidació

  • Coordinació tècnica dels agents que intervenen. Assessorament.

  • Recepció de les obres

  • Gestions administratives a realitzar abans de l'inici de les obres

  • Gestions administratives a realitzar a la finalització de l’obra

Documentació del manteniment

  • Elaboració del llibre de l’edifici i/o manual d’ús i manteniment

  • Redacció del pla de manteniment: temporal i econòmic

 

Gestió de manteniment

  • Control i seguiment del pla de manteniment.

  • Gestió dels treballs de manteniment i reparacions.

  • Petició i comparació de pressupostos.

  • Contractació d’empreses i industrials.

  • Planificació i organització del manteniment preventiu.

  • Planificació econòmica del manteniment preventiu.

  • Control econòmic del manteniment preventiu i corrector.

  • Coordinació tècnica dels agents que intervenen. Assessorament.

Gestió administrativa per a Administracions

  • Certificats d’habitabilitat.

  • Gestió per l’obtenció de la cèdula d’habitabilitat d’edifici usat.

  • Inspeccions tècniques d’edificis (ITE).

  • Gestió per l’obtenció de l’informe de idoneïtat tècnica de la ITE.

  • Gestió per l’obtenció del certificat d’aptitud de l’edifici (ITE).

  • Certificat de solidesa de l’edifici.

  • Certificat de solidesa d’elements exteriors.

  • Tramitació i gestió de subvencions oficials.

 

Gestió d’expedients de subvencions

  • Instal·lació d’ascensor en edificis existents.

  • Gestió d’autoritzacions administratives.

  • Llicències d’obres, comunicats i assabentats.

  • Gestió per l’obtenció de l’informe de idoneïtat tècnica de llicències.

  • Llicencies d’activitats, mediambientals i obertura.

  • Canvi d’ús.

  • Gestió administrativa del manteniment (inspeccions anuals i periòdiques d’electricitat, inspeccions anuals i periòdiques de gas, inspeccions anuals i periòdiques d’ascensors, inspeccions periòdiques (no obligatòries d’aigua, sanejament, etc.).

  • Situació i/o estat de l’edifici (estat de conservació, protocol d’esquerdes, etc.).

  • Inspeccions tècniques d’edificis (ITE).

  • Informe parcial dels elements, equips i sistemes de l’edifici:

  • Valoracions o taxacions del solar o finca (informes de situació registral, informes de situació urbanística, valoracions o taxacions, altres informes i valoracions, etc.).

  • Delimitació de l’edifici.

  • Aixecament de plànols de l’edifici, urbanització o altres construccions.

  • Adequació ambiental i sostenibilitat (anàlisis, avaluacions i certificacions d’ eficiència energètica, anàlisis, estudi i avaluacions de la implantació d’ energies alternatives, plaques solar per ACS, plaques fotovoltaiques, d’equips de cogeneració, instal·lació de calderes de biomassa, energia geotèrmica, anàlisis i estudis de sostenibilitat, etc.).

  • Anàlisis, estudi i avaluacions de millores en la accessibilitat.

  • Estudis de cicle de vida útil.